Begin

Mijn eerste blog. Ooit. 

Na deze eerste vier woorden moest ik al een tijd nadenken hoe verder te gaan. Laten we beginnen met een introductie. Een vrij standaard manier om te openen, maar ach: dit schept duidelijkheid.

Een kokende student, bij voorbaat tot mislukking gedoemd? 
Geen geld, geen tijd, geen goede middelen en vooral geen idee. 

Image

Volgens mij valt het aardig mee, als ik zo om me heen kijk. Studenten kunnen heel wat maken met hun magere budgetje en op hun twee onbetrouwbare kookplaatjes.

Daarom is dit ook niet echt een missie om de kook- en eetgewoontes van studenten te veranderen, maar meer iets waar ik zelf zin in heb: verhalen, recepten en tips online zetten. Omdat ik nou eenmaal ontzettend van koken en eten hou en alles wat daar bij hoort (behalve het afwassen. Maar dat is het handige van koken voor vrienden: je hoeft daarna niet af te wassen).

Dus hierbij: Van een kokende student voor een kokende student, en ieder ander die geïnteresseerd is. 
Het eerste echte stukje volgt snel…

 

4 thoughts on “Begin

Leave a Reply

