Win Mijn Franse keuken van Rachel Khoo

Zal ik gewoon eerlijk zijn? Een tijdje geleden hield ik een winactie, voor het nieuwe boek van Rachel Khoo: Mijn Franse keuken.
Misschien was de opdracht te groot – een recept van mijn blog maken, een foto daarvan plaatsen op facebook of twitter. In ieder geval was het aantal inzendingen niet bijster groot, dus doe ik een reprise.
Dit keer simpeler: deel mijn blog op facebook of twitter en laat bij mij een reactie waarom je het boek wil winnen, met je mailadres (op de blog, facebook of twitter). Ik zal eerlijk loten en contact opnemen via de mail hoe het boek bij je komt.
Lees nog even mijn recensie van Rachels boek om jezelf te herinneren dat je het wil winnen. Dan kan je onder andere zoute boterkaramel, stokbrood met vissticks en erwtenpuree, nogamousse, millefeuille van geitenkaas, aardbei en komkommer en karameltaart met boekweit en walnoten maken. Of gewoon lekker bladeren en foto’s kijken, als ontspanning.

ImageJE HEBT TOT VRIJDAG 23 MEI 

8 thoughts on “Win Mijn Franse keuken van Rachel Khoo

  1. Het is een prachtig boek, met inderdaad héél lekkere recepten, echt een leuk naslagwerk voor in je (kook)boekenkast. Een leuke actie van een leuk kookblog!!

  2. Een tijdje geleden alweer volgde ik op de BBC met veel plezier Rachel haar kook-avonturen in Parijs, in dat piepkleine keukentje. Toen ik op jouw FB-pagina stuitte en jouw eveneens piepkleine keukentje in Parijs zag, moest ik natuurlijk gelijk aan Rachel denken. Het lijkt me leuk om nu via jouw het kookboek van Rachel te krijgen. Is de cirkel rond.

  3. Beste Charlotte,
    Ik wil het boek winnen voor mijn dochter Charlotte, die net als jij een student is: studenttezwolle (tmblr) en daarover blogt. Sinds ze op kamers woont is ze enthousiast aan het koken geslagen en daar ben ik trots op!
    Groetjes,
    Yvonne

  4. Ja ik wil super graag dit boek van Rachel Khoo winnen! Ik heb je blog over dit boek gelezen (en nogmaals ter herinnering 😉 en alleen van het lezen van je blog over dit boek werd ik al heel vrolijk en ook wel hongerig!

  5. Hoi Charlotte, ik werd al vrolijk (en hongerig) van je blog over dit kookboek van Rachel Khoo en zou er graag meer van lezen!

  6. Ik ga bijna studeren en op kamers en kan wel een fijn kookboek gebruiken!
    Koken doe ik sowieso al graag.
    Ik loot dus graag mee en volg je op twitter als @RiekieBos.
    groetjes en fijne dag!

Leave a Reply

