Eetverleden in Archeologie Magazine!

imagesVoor ieder die niet alleen op mijn blog komt voor de recepten maar ook omdat ik me bezighoud met culinaire geschiedenis heb ik nieuws! Ik nam het stokje over van culinair historica Lizet Kruyff en schrijf vanaf nu over de geschiedenis en archeologie van eten, drinken, koken en ingrediënten mét een recept in het Archeologie Magazine, dat elke twee maanden verschijnt. 

Het eerst artikel dat ik schreef ging over eetgebruiken bij de Maya’s, inclusief een recept voor een op Maya’s geïnspireerde tortilla-avond. Nu ben ik bezig met onderzoek over eten op middeleeuwse koggeschepen, voor het volgende nummer.
Lezen? Het Archeologie Magazine is te koop bij boekhandels of op internet, klik hier voor meer info.

Meer culinaire historie van mijzelf? Huur me in om je door het eetverleden van Amsterdam te gidsen! Klik hier.

Leave a Reply

